charlottecronquist

Charlotte Cronquist talar om sex på Malmö Pride 2017


I går talade jag om sex, kärlek och intimitet på Malmö Pride.
I filmklippet hör du mitt inledningsprat.
Jag ledde ett samtal mellan prästen Jessica Menzinsky, beroendeterapeuten Mikael Lund och så då kärlekskrigaren som är jag själv.



Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

sexualitet 1663602619950698601

Skicka en kommentar Default Comments

  1. Jag är så glad för att jag kom - det var ett innerligt samtal som väckte mycket tankar och känslor!

    SvaraRadera

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item